19.1.13

פנה ברוטב עגבניות שרי ופטריות טריות


לפעמים הדברים הכי טובים בכלל מתבשלים בטעות*... אתם מכירים את זה שאתם חוזרים מורעבים והמקרר ריק...שומם, מלא בשאריות של קניות שהיו פעם טריות וגם אז נזכרים שבכלל נגמר הבלון גז וצריך לבשל על הכירה החשמלית (איזה מזל שהיא קיימת!). פתחתי את המקרר בחשש מצאתי חצי סלסלת שרי במצב טוב (בהתחשב בעובדה שלא זכרתי מתי היא נקנתה) ופטריות טריות שנקנו שלשום קצת שמנת לבישול, פתחתי את הארון תוך החזקת אצבעות שיש ספגטי כלשהו - יש! יש פנה... והכי כייף היה להיזכר שרק אתמול קיבלנו מחברים** מלא בזיליקום טרי מהגינה המגניבה שלהם.
אז המצאתי מתכון (למרות שאני בטוחה שמישהו חשב על זה לפני....).


חומרים:

חצי חבילת פסטה - באיזה צורה שיש.
עגבניות שרי - כמה שיש.
חבילת פטריות טריות - כן כן אפשר גם מקופסה אבל הטעם בהתאם..
4 שיני שום.
(אנשים נורמליים מוסיפים בצל - אבל אני....)
שמנת לבישול 10%.
כפית פפריקה.
מלח פלפל.
עלי בזיליקום.
פרמז'ן.

אז קדימה לעבודה...

בסיר נפרד מכינים את הפסטה לפי הוראות היצרן.

במחבת עמוקה נקפיץ עם שמן זית את השום והפטריות, נוסיף את העגבניות שרי (שחתכנו ל-4), ניתן לזה להתרכך. נוסיף כפית פפריקה מתוקה, מלח ופלפל לפי הטעם. נוסיף חצי חבילת שמנת לבישול (125 מ"ל), מערבבים היטב. 
בינתיים הפסטה כבר מוכנה, ניקח מעט ממי הבישול (100 מ"ל) ונוסיף לרוטב, ונוסיף את הפסטה למחבת. ניתן לזה להתבשל כמה דקות, שניה לפני שנוריד מהגז (או הכירה החשמלית) נקרע כמה עלי בזיליקום טריים... כשנצלחת (כן בטח..) נפזר קצת פרמז'ן למעלה, ובתאבון.


* מכיוון שלא חשבתי שזה יצא בכלל ראוי למאכל, לא טרחתי לצלם... אבל כאשר התיישבנו לאכול הבנתי עד כמה טעיתי - יצא מעולה... אז סורי הפעם המתכון לא מצולם כמו תמיד, אבל טעים! (זה מה שחשוב, לא?)

** החברים - ורד וסיון - הפוסט הזה מוקדש לכם! תודה על כל הפינוקים מהגינה המגניבה שלכם, (ברור לכם שאני רוצה עוד ולכן אני מתחנפת...), בכל מקרה אני מאחלת לכם המון אושר ומלא ילדים - אה נכון קודם תתחתנו י'ה מאורסים :) נשיקות! (אגב שקלתי להוסיף תמונה שלכם, אבל נראה לי ורד תהרוג אותי...).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה