3.2.13

מאק & צ'יז - בא לי ביס סטייל

כשהייתי קטנה זו הייתה הארוחה האהובה עלי, אמא שלי המציאה אותה - כך היא טוענת. לא נראה לי שהיא בכלל הכירה את הגרסה האמריקאית. הארוחה הזו היא עדיין אחת האהובות עלי, בעיקר שאני רוצה להתרפק על זיכרונות העבר או סתם כי בא לי משהו קל וטעים - ואפילו לא כזה משמין (הי הי כל יחסי...).
השבוע הכנתי אותה לארוחת ערב קלילה, האמת שכבר בזמן שהכנתי אותה חשבתי לי שהיא לא תקבל את הכבוד הראוי לה (ליד לזניית חצילים ופשטידת קישואים וגזר איך היא תככב??) אבל בכל זאת הכנתי והיא כן קיבלה מחמאות (היא - אני, מה זה משנה...), העיקר שהיה טעים!

אז כל מה שצריך זה להיות רעבים :)

חומרים:

3/4 חבילת ספגטי.
4 כפות שמן זית.
4-5 שיני שום קצוצות.
2 כפות פפריקה.
2 כפות בזיליקום גדושות - או לפי הטעם.
2 עגבניות חתוכות לקוביות + חצי קופסה קטנה של עגבניות חתוכות (או חצי גדולה).
רסק עגבניות גדול (260 ג').
2 קופסאות קוטג' 5%.
6 פרוסות גבינה צהובה.

אז קדימה להתלכלך....

ספגטי - מכינים לפי הוראות יצרן.


לרוטב:
בסיר גדול נחמם שמן זית ונוסיף את השום לאחר הזהבה קצרה נוסיף את הפפריקה.


ואת הבזיליקום.

ונוסיף את העגבניות (על שלל סוגיהן) 


נוסיף את רסק עגבניות ו-3/4 כוס מים - ממי הבישול של הספגטי!
ונמתין עד רתיחה.




לאחר מכן נוסיף את הספגטי, נערבב היטב ונמתין עד שיתקרר לגמרי.

נראה יאמי!


לאחר שהספגטי עם הרוטב התקרר לגמרי נוסיף את הקוטג' - ונערבב היטב.


נכניס לפיירקס (כן כן אני סוף סוף מכינה משהו בכלים רגילים ולא חד פעמיים).
נכסה בגבנ"צ...
נכניס לתנור בחום של 200 למשך 30-40 דקות, (תלוי בתנור)
מוצאים כאשר שהגבנ"צ משחים.

טיפ: תמתינו שיתקרר קצת ויתגבש לפני שאוכלים.... טעים!!!







ובתאבון!
(כן מרוב המהירות שזה חוסל - לא הספקתי לצלם...)










מעורר תאבון, לא?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה