4.4.13

לזניה חצילים או איזה כיייייייף שפסח נגמר!

איזה כייף לחזור אחרי פגרת פסח ארוכה, למרות שכל פסח חשבתי על הבלוג - אפיתי עוגות ואפילו מצה בריי מיוחדת מאוד וגם צילמתי אבל לא היה לי זמן (ברור שהיה התעצלתי) ולא היה חשק לעבוד (הרי בדיוק יצאתי לחירות מעבדות - לא מדוייק כי עבדתי בעבודה האמיתית שלי...) בקיצור יצאתי דרקס... אבל אני מפצה על זה עכשיו בלזניה מיוחדת וטעימה פחד היא מאחדת את האהבה העזה שלי לחצילים (אז מה עם עד לפני 10 שנים בכלל לא אכלתי חצילים - אולי יש סיכוי עם הבצל...חחח) ואהבה לפחמימות וגבינות - בקיצור כל מה שטוב וכייף!!



שלא תבינו לא נכון, אני מאוד אוהבת את פסח, כולם מסביב לשולחן אוכל חגיגי, הגדה, צחוקים והרבה יין, השנה לקחנו את פסח קצת רחוק מידי - שמרנו, אכלנו רק כשר. ממצאים - מאוד קשה וסביר שלא נחזור על זה שוב. מצות זה נחמד פעם אחת או פעמיים אבל די, פריכיות אורז זה לא אוכל בעיניי וכל הלחמניות הכשרות לא היו באמת טעימות - אז ניסינו... שברנו את הפסח עם בורקסים ונרגענו, אח"כ המשכנו למופלטה הקרובה וסעדנו ורבחנו (איזו אשכנזייה אני... מקווה שכתבתי נכון).
אז עכשיו כשחזרנו לשיגרה (עד יום העצמאות) הנה מתכון שיעשה לכם את השבוע קצת יותר כייפי ומיוחד. אז קדימה לעבודה.

חומרים:
3 חצילים.
3 עגבניות חתוכות לקוביות + חצי חבילה של עגבניות חתוכות משימורים (אפשר קופסה שלמה ולוותר על הטריות ולהפך).
קוביות גבינה צהובה או גבינת אמנטל + פרוסות גבינה צהובה או אמנטל - לפי הטעם.
דפי לזניה 

לרוטב עגבניות:
לחומרים + הכנה לרוטב עגבניות לחצו פה - זה אותו מתכון של המק אנד צ'יז...

לרוטב בשמאל:
50 גרם חמאה.
2כפות קמח.
1 כוס חלב.
50 גרם פרמז'ן - לא חובה אבל מאוד מוסיף.
ומגררים מעט אגוז מוסקט - שוב לא חובה אבל....


אז קדימה....להתחיל לעשות בלגן במטבח........

במחבת פסים או רגילה צולים פרוסות חצילים וזורקים קצת שום, עד שהכל משחים יפה.



לאחר מכן מכינים את הרוטב עגבניות - המתכון פה
ואת הרוטב בשמאל:
ממיסים החמאה מורידים מהגז ומוסיפים את הקמח - כל הזמן מערבלים לאחר שהתאחד מחזירים ללהבה נמוכה ומוסיפים את החלב ולא מפסיקים לבחוש עד קבלת רוטב חלק חלק.




ועכשיו שהכל מוכן נרכיב את הלזניה.... שכבת לזניה ואז חצילים, רוטב עגבניות רוטב בשמאל וקוביות אמנטל וחוזר חלילה עד הכל נגמר, בשכבה האחרונה נכסה הכל בפרוסות גבינה.









תגידו שלא נראה קסום????

בתאבון......!!!!!!!!!!!!

ועכשיו תלחצו פה אני אשמח לשמוע איך יצא לכם....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה