9.4.13

פנה בסלוואו צמוד עם תרד ופטריות או ארוחה ברבע שעה







איזה כייף, אביב הגיע פסח הלך! (כן כן עוד לא עברה טראומת פסח...). בצד החיובי - שעון קייץ! איזה אושר צרוף, קמים באור וחוזרים הביתה מהעבודה ו... עדיין יש אור בחוץ! אני לא יודעת מה איתכם, לי זה עושה חשק לעשות דברים ולא להירקב על הספה... אז היום בישלנו לנו ארוחת ערב קייצית וקלילה והכי חשובה מהירת הכנה.





אני אוהבת תרד! הנה אמרתי את זה. תרד זה טעים ובריא בעיקר שזה בא עם דברים מאוד טעימים כמו שמנת...סתם סתם. 
אתמול התחשק לי ארוחת ערב כייפית, אז הכנו (גם בעלי פה חותך וקוצץ) פנה שרקד סלוואו צמוד עם תרד פטריות. קל להכין ועוד יותר כייף לאכול. כל מה שצריך זה רבע שעה והופ - להגיש!




אז בלי בילבולי שכל מיותרים קדימה למתכון.

חומרים:

חצי חבילת פנה.
שמנת לבישול (אני השתמשתי ב-10%)
חבילת תרד.
פטריות (עדיף טריות כמובן - אבל לא היה לי אז הלכתי על קופסה...).
שמן זית.
3 שיני שום.
אגוז מוסקט.
גבינת פארמז'ן.
מלח ופלפל כמובן.




אז קדימה להתלכלך.....

קוצצים שום, ומקפיצים עם הפטריות במחבת/סוטאז'. במקביל מותנים לבעל לקצוץ הר תרד דק דק ומוסיפים לפטריות ונותנים להתאדות כמה דקות טובות עד שהתרד נהיה קצת סמרטוטי.
מוסיפים שמנת (בערך 3/4 חבילה) נותנים לזה להתבשל (אבל לא לרתוח!) מוסיפים 2-3 כפות של פארמז'ן ומגררים אגוז מוסקט ומלח פלפל. ו....בתאבון.







נשאר רק לצלחת (כן בטח - אנחנו בבית לא במאסטר שף - למרות שאם אתם רוצים להזמין אותי לשם אני אבוא....) ולבזוק פארמז'ן מלמעלה ולזלול...

אז איך יצא....?
בתאבון :)


ומי מתנדב לקחת את הקופסה עם השאריות... הרי זה בסוף יפגוש רק את הפח....




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה