1.6.13

אין אין אין חגיגה בלי בלי.....



עוגת גבינה ופרורים אישית, וכן יש גם טוויסט....


אני יודעת אני יודעת הפוסט נכתב באיחור רב... אבל עדיף מאוחר מאשר... אז לכבוד חג שבועות הטילו עלי משימה קינוח ומאפה, את המאפה שעשיתי אתם יכולים למצוא פה ואת הקינוחים נו טוב זה נושא הפוסט... לא רציתי להכין עוגת גבינה רגילה, רציתי משהו קצת יותר מיוחד שירגיש חגיגי ונחמד. אין כמו קינוח אישי, כל אחד מרגיש מיוחד וככה לא צריך לחתוך ולחלק שעה... עוברים עם מגש מוכן, הכל כמובן מפלסטיק (נכון אני יודעת שזה לא ידידותי לסביבה, אבל זה לא כל יום), וכולם מרוצים.
חייבת לציין (כן אני נרגשת משהו!) שמאז שבועות כבר התחדשתי לי במג'ימיקס חדש ונוצץ, אז בפוסטים הבאים אני כבר אשוויץ בו, בינתיים קבלו את הידני של טאפרוור...

מה צריך?

חבילת ביסקווטים וניל (250 גרם).
100 ג' חמאה.
חבילת אינסטנט פודינג וניל.
250 ג' שמנת מתוקה להקצפה (אני אשתמשתי ב-32%).
כוס חלב.
500 גרם גבינה לבנה (אני השתמשתי ב-5% מעודנת)
50 גרם שוקולד מריר (לא חובה - זה לטוויסט).
3 כפות חלב.
3 קוביות שוקולד מריר לקישוט.
20 כוסיות לקינוחים.

אז קדימה לעבודה...

מרסקים את הביסקווטים, ומערבבים כחצי מכמות הביסקווטים עם חמאה מומסת ומסדרים בכוסיות ככף וחצי בכל כוסית,



במיקסר מקציפים את האינסטנט השמנת והחלב לפי ההוראות, לאחר שמוכן נקפל לתערובת את הגבינה הלבנה בתנועות עדינות. נעביר למזלף ונמלא את הכוסיות.




ונוסיף למעלה עוד כף של פירורים, נכסה בנייד נצמד ונכניס למקפיא לשעה להתייצבות, (אם יש לכם יותר זמן אפשר להכניס למקרר ל-4 שעות).



בתאבון :)


ועכשיו לטוויסט....

בסיר קטן על הגז נמיס 100 שוקולד + החלב, נוסיף כחצי מכמות הביסקווטים (מה ששמנו בצד קודם), ונערבב. נסדר בכוסיות ככף וחצי בכל אחת.



נוסיף את המלית מהמזלף ונמלא את הכוסיות.



מעל כל כוסית נגרד שוקולד מריר (אפשר גם חלב)....









וזה מה שנשאר....




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה