7.7.13

פתיתים ברוטב

יש לי כל כך הרבה מה לכתוב אחרי היעדרות כל כך ארוכה.... אני לא יודעת מאיפה להתחיל! אוף! כל המחשבות מתערבבות לי. טוב ננסה לעשות סדר, אני שמתנגדת לסמארטפונים, כן כן מתנגדת, מתגאה להגיד שאני מתחדשת בגלקסי 4 חדש (זה זמני!!! או ש.......).
למה מתנגדת אתם שואלים - בטוח לא בגלל ה- Waze שזו המצאה גאונית, ולא בגלל האינספור אפשרויות שזמינות אלא בגלל שכשיושבים חברים יחד כל אחד עסוק בטלפון שלו, מדברים תוך כדי כתיבת הודעה ב- WhatsApp זה משגע אותי. ועד עכשיו סירבתי להיות "אחת מאלו". בפוסטים הבאים אני אסביר בפירוט למה שיניתי את דעתי, אבל אני חייבת להודות שבגדול התמכרתי אבל אני עדיין דוגלת בשיטה שכאשר אני עם אנשים הטלפון בתיק!
אז מה גרם לי לשנות את דעתי, לסמסונג יש קהילה שנקראת Samsung Mobi!Lers ועשיתי לה לייק והשאר היסטוריה... קיבלתי הזמנה להצטרף לקהילה לקבל גלקסי 4 להתנסות, לראות איך הוא משתלב לי ביומיום שלי וכמובן בבלוג... אז מודה באשמה - הוא מעולה! זה כייף ונוח ונגיש אפילו למישהי כמוני שעברה מטלפון כזה:
(תמונה מגוגל תמונות)

לגלקסי 4 שבאמת אין מה להגיד חוץ מזה שזו גלקסיה אחרת.....

מכיוון שאני חיה ונושמת את הבלוג (גם כשאני לא פה אני תמיד חושבת על הפוסט הבא, מבטיחה שיש לי חיים...) אז בואו נעבור קצת למה שהתכנסנו פה - מתכון של פתיתים ברוטב עגבניות (יחד עם הגלקסי הדנדש!), חייבת לספר שבתור אדם בוגר לא הכרתי מתכון אחר לפתיתים בטח שלא פתיתים לבנים (וחסרי טעם - תיבולית זה לא טעם - כמו שמישהו שאני מכירה מאוד אוהב....אהם אהם..). נתקלתי במתכונים אחרים ממש לפני כמה חודשים גיליתי שיש מישהי שמכינה פתיתים כמו פסטה -שוטפת אותם אחרי הבישול במים ורק אז מתבלת (כן מוזר, אבל כל אחד ומה שהוא מכיר ואוהב), או לפני כמה שנים בודדות באח הגדול עם הריב המפורסם (בחיי שאני לא זוכרת מי רב עם מי) - רבו על פתיתים עם בצל או בלי בצל. אז אצלי אתם כבר מכירים את התשובה... אין אין אין בצל!

חומרים:

כוס וחצי פתיתים.
3 כפיות שמן זית.
3 שיני שום כתושות.
3 עגבניות.
רסק עגבניות קטן (100 ג').
2 כפות פפריקה מתוקה (מי שאוהב יכול גם להוסיף חריפה).
2 כפות בזיליקום.
2.5 כוסות מים.

אז קדימה איך מכינים....?

קוצצים את העגבניות לקוביות.

שמים את השמן זית בסיר בינוני וכשמתחמם ומוסיפים את השום הכתוש,

יצא קצת מטושטש - נו זו רק התמונה השניה שלי בגלקסי...


מוסיפים את הפפריקה והבזיליקום, 

מערבבים היטב מוסיפים את העגבניות, מכסים לכמה דקות על אש בינונית, עד שהעגבניות רכות.













נוסיף את הרסק, ועוד קצת פפריקה (כפית) ואת המים, נגביר לאש גבוהה, נסגור את המכסה ונמתין לרתיחה,


לאחר שרתח נוסיף את הפתיתים,



שוב נסגור את המכסה ונמתין לרתיחה.
לאחר שרתח ננמיך את האש לנמוכה ביותר וניתן לזה כרבע שעה. חשוב מאוד לערבב כל כמה דקות. 

והנה זה מוכן!

עכשיו כל מה שצריך זה רק שניצל טוב והנה חוזרים לילדות... (אחת הארוחות האהובות עלי - זו והמאק & צ'יז).
אז מזל שחמתי דואגת לצייד אותנו בשניצלים הום-מייד שתמיד נמצאים אצלנו בפריזר, אז חימום בתנור והופ יש לנו ארוחה מהסרטים!

בתאבון!

נ.ב.
נסו לנחש איזו מנה שלי ואיזו של בעלי.... 





5 תגובות:

  1. הכמויות מסגירות שכנראה מדובר במעדן! בני ביתי אוהבים מאוד פתיתים וישמחו לחידוש כזה.

    השבמחק
  2. תודה!
    אשמח שתחזרי לספר איך יצא ואם בני הבית היו מרוצים...

    השבמחק
  3. הי מורן, אתמול הכנתי את הפתיתים. יצא מאוד מוצלח וטעים - תודה על המתכון אף פעם לא אכלתי כזה.
    ותתחדשי על הגלקסי..

    השבמחק