10.7.13

פנה ברוטב א לה מורנרה

והפעם פוסט קצר ולעניין לכבוד כל שומרי 9 באב למיניהם שמחפשים מאכלים ללא בשר אבל שמרגישים כמו.... במיוחד בשבילכם המצאתי (כן המצאתי למרות שבטוח אתם מכירים כזה או שיש וורסיה כזו או אחרת אבל אני לוקחת בעלות) את הרוטב א לה מורנרה - מה זה אתם שואלים? הנה אני עונה.... רוטב עגבניות עשיר ומפנק עם טונה מקופסה. אין לכם מושג כמה זה טעים, מהיר ומתחסל תוך דקות!

אז מה צריך?
פסטה - כל סוג הולך אני חושבת שפנה הכי מוצלח פה.
(אני שוב אשוויץ שזה פנה מאיטליה!)
3-4 שיני שום.
4 עגבניות בינוניות.
פפריקה ובזיליקום.
רסק עגבניות גדול (260 ג').
2 קופסאות טונה.

וקדימה לבשל.....
את הפסטה נכין עפ"י הוראות היצרן.

ולרוטב:
בסיר רחב נחמם שמן.
נוסיף את השום הכתוש (מ-3 שיניים ושן אחת נשאיר לאח"כ).
כף גדושה של  פפריקה ובזיליקום,















נוסיף את קוביות העגבניות,



ונערבב היטב, נסגור עם מכסה עד שהעגבניות יתרככו,



נוסיף את רסק העגבניות, וכחצי כוס ממי הבישול של הפסטה.
ועוד שן שום כתושה (ששמנו בצד קודם - זה לא חובה רק למי שמאוד אוהב וטעם חזק של שום - כמוני!).


נוסיף שתי קופסאות טונה,


נערבב היטב, ונתן לטעמים להתגבש על אש נמוכה כ-10 דקות.
נוסיף את הפסטה שסוננה,
נערבב ונתן לזה עוד כ-10 דקות על אש נמוכה.


ועכשיו לצלחת, מעט פרמז'נו - ובתאבון!


נ.ב.
התמונות בפוסט זה צולמו במצלמה הרגילה שלי עוד לפני הגלקסי 4.... אז חכו בסבלנות לפוסט הבא... הגלקסי מככב, מבטיחה לכם אתם תרצו אחד כזה בבית/ביד/בכיס...!



3 תגובות:

  1. אלופה שכמוך !!! הכל יוצא טעים בבלוג הזה !!!

    השבמחק
  2. תודה אביב! איזה כייף שאתה מכין... תשלח תמונה :)

    השבמחק
  3. נראה מעולה מורנרה... אני עושה דומה לזה אבל הקוביות עגבניה פה נראה לי משדרגות מאד

    השבמחק