3.9.13

ארוחה לעצלנים בלבד....

חזרתי! אני שוב פה...נכון כל אוגוסט לא העלתי פוסט אחד, האמת אין לי סיבה מיוחדת חוץ מ...לא היה לי חשק לבשל (איזה חום!) ולא חשק לצלם בגדול התחשק לי אחרי יום עבודה להתקלח ולזחול למיטה בחדר קפוא!
אז חזרתי חלקית...כי לא באמת בישלתי ואין פה באמת מתכון...רק ארוחה לעצלנית שאני...
מצד שני זו אולי ארוחה לעצלנים אבל היי גם לעצלנים מגיע!
אז מה צריך?
פסטה כל שהיא - עדיף טורטליני או רביולי, אבל באמת לא משנה....
רוטב פסטה מוכן בצנצנת - רק לחמם ולאכול!
אני ממליצה על הרוטב של שופרסל - למה? כי הוא טעים! והוא מיובא מאיטליה...אז....שווה!!
עקרונית רשום על הרוטב שממולץ לחמתם שמן זית עם בצל ושום - אני דילגתי על הקטע הזה רק חיממתי את הרוטב - לדעתי מעולה ככה... אבל תנסו.
הוספתי 3 כפות שמנת לבישול שיהיה יותר עדין, ממש לא חובה...

הרגשתי באיטליה כי הפסטה היא מאיטליה (תזכרו פה) אז בעשר דקות שלמות הכנתי ארוחה ובעלי מבסוט כי סוף סוף הוא לא מכין לעצמו חביתה... אישתו חזרה!

אז כמו שאמרתי אין ממש מתכון  - שיהיה בתאבון!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה