8.12.13

גלילות דפי אורז ממולאות - אזהרה פוסט לא פוטוגני בעליל!!!

טוב, אז ניסיתי להיות יצירתית, לא הכי הלך... התלבטתי קשות אם להעלות את הפוסט כי יצא ממש לא פוטוגני אבל החלטתי בכל זאת כי יצא טעים! בפעם הבאה יצא גם יפה..נקווה!


אז מה חשבתי לי? קיבלתי מלייק&שייר גבינה צפתית חדשה של משק צוריאל והחלטתי לנסות מתכון חדש ומפתיע, נכון.... אומנם אני בסוף הופתעתי מהחוסר פוטוגניות אבל גם מהטעם של הצפתית. אני לא חסידה של צפתית מודה אני יותר טיפוס של גבינה בולגרית (נו אני בכל זאת חצי בולגריה) אבל פה השתכנעתי - טעים!

אז מה צריך?

דפי אורז 
1 בטטה קטנה
1/2 חבילה צפתית צוריאל כ-125 גרם.
2-3 כפות קוטג'
1 שן שום כתושה
מלח

ולעבודה:


בקערה מרככים בטטה עם קצת שמן זית כ-10 דקות במיקרו (אפשר גם על הגז עם מים אבל יקח יותר זמן).

מועכים ומוסיפים שן שום כתושה וחצי חבילת צפתית חתוכה לקוביות ועוד 3 כפות קוטג' ומערבבים.



לוקחים דף אורז מרטיבים במים חמימים שמים 2 כפות גדושות ומקפלים. מניחים במגש על נייר אפיה משומן יאללה לתנור למשך 20 דקות.

אם ממש תתאמצו תצליחו לראות את הדף אורז...


אגב היה ניסיון טיגון קל במחבת אבל מסתבר שדפי אורז נמסים עם שמן.... אז אל תנסו את זה בבית....



אז לתנור בחום מקסימלי למשך 20 דקות או עד שמשחים.


מוכן!
 



תודה למי ששרד וקרא עד לפה למרות התמונות הקשות ואף יעז להכין.... בתאבון!!!!


2 תגובות:

  1. האמת נראה טעים וגם מגרה עושה מאוד חשק להכין היכן קונים דפי אורז?

    השבמחק
  2. קןדם כל תודה :)
    דפי אורז ניתן לקנות בסופרים של המזרח הרחוק.
    אולי אפשר גם בסופרים גדולים (כמו רמי לוי וכאלה) במדפים של האוכל האסייתי - אבל אני לא בטוחה.
    בתאבון!

    השבמחק