15.12.13

זה JOY! או קפקייקס וניל עם שבבי שוקולד...

שווה לקרוא עד הסוף...יש בסוף סרטון קורע!
הפעם יש לי פוסט קצת שונה... כמו שהרבה ראו קיבלתי לפני שבוע וקצת הפתעה דפקו לי בדלת והופס קיבלתי חבילה משטראוס בשיתוף לידרס.  בחבילה צידנית מלאה בכל טוב במעדני JOY החדשים בכל הטעמים האפשריים ועוד חבילה מלאה בכל מיני קישוטים מגניבים לקפקייקס!


בנוסף חיכתה לי מעטפה עם משימה שהיא לספר לכם על כמה מההנאות הקטנות שלי מהחיים. איזה כייף הפתעה ומשימה ממש הישרדות הקריביים פה....חחח.

אז כמו שאתם בטח כבר יודעים אני מאוד מאוד אוהבת לבשל ולאפות (נו טוב הבלוג די מסגיר את זה). אז על ההנאה של מהקפקייס תכף תגלו, אבל כמו כולם יש לי עוד מלא הנאות קטנות. אחת מהן היא קריאה, כן כן יש עוד אנשים שקוראים. אומנם לא תמיד אני במוזה אבל כשאני תופסת ספר טוב אני לא עוזבת אותו גם אם זה אומר לישון שעה בלילה. ספר כזה קראתי לאחרונה "המתיקות שבשכחה" מאת קריסטין הרמל בהוצאת ידיעות אחרונות. אני ממליצה בחום! (ונחשו מה גם שם יש מלא מתכונים!!!) אז פנו לכם את הסופ"ש - עכשיו במזג אוויר החורפי - פשוט מושלם! לפרטים על הספר לחצו פה. 
אני אוהבת לכתוב (שוב הבלוג מרמז על זה), אבל אני גם כותבת למחברת יש לי עשרות התחלות של סיפורים שכתבתי למגירה. קשה להתחייב לזה במשרה מלאה, אני מקנאה בסופרים שיש להם את היכולת והאומץ. אולי יום אחד גם לי יהיה.
ממה עוד אני נהנת...מממ יש הרבה ממסעדה חדשה ומפתיעה, ממוצר חדש ומסקרן שאני הראשונה לנסות (ולמי שלא מכיר כנסו לפה או לפה...).
יש לי עוד הרבה הנאות קטנות, כמו להשאיר בית הפוך ולחזור לבית נקי (חלומי, לא?). שיבוא לי משהו ובמקרה בעלי קנה... כולנו נשאבים לחיים היומיומיים ושוכחים להנות מהדברים הקטנים אלו שלא עולים כסף כמו - חיבוק ארוך ארוך, להגיד (וכמובן לקבל) מילה טובה מהבעל והילדים או מההורים. לשבת סתם ככה ולחשוב על כל מה שטוב בחיים כרגע ולהגיד תודה. כן תודה על מה שיש, נכון תמיד יכול להיות טוב יותר אבל תמיד יכול להיות יותר גרוע. אז הבקשה שלי אליכם קוראי - קחו נשימה ארוכה, תשבו רגע בשקט תחשבו על מה שטוב לכם ותגידו תודה!

ועכשיו אחרי חפירה ארוכה.... מתכון הקפקייקס וניל פצפוצים!!! מתכון פשוט בלי קיפולים, בלי הפרדות ביצים...קצר וקולע!

אז מה צריך?

2 מעדני JOY וניל עם שבבי שוקולד
3 ביצים
1/3 כוס סוכר (במקור היה 1/2 כוס אבל המעדן מאוד מתוק אז אפשר לקצץ)
1/2 כוס שמן
1/2 כפית סודה לשתיה
2 כוסות קמח תופח

לציפוי:
1/2 חבילת שוקולד מריר
25 גרם חמאה
כף סוכר וניל או סוכר רגיל

סוכריות לקישוט

קדימה ללכלך את המטבח....

מכניסים למיקסר את הביצים, סוכר, שמן, סודה לשתיה והמעדנים ומערבלים במהירות בינונית.



 מוסיפים את הקמח לאט לאט עד שהופך לעיסה יציבה. לא לערבל יותר מידי.


זהו! מוכן - פשוט לא? 


עכשיו נכין מנג'טים בתבנית קפקייקס.

נמלא בערך 3/4 מהגובה של המנג'ט, ונכניס לתנור שחומם מראש ל-180 מעלות למשך 25 דקות.


יאמי!

לי יצאו 24 קפקייקס!






הכנת הציפוי:
25 גרם חמאה בסיר על אש הכי נמוכה בגז.
נוסיף 1/2 חבילת שוקולד מריר שבורה לקוביות וכף סוכר וניל או סוכר רגיל.
נערבב הכל לעיסה חלקה ונשים בעזרת כף על הקפקייס...


האמת שתכננתי לצפות בקרם קצפת שוקולדי אבל... תוכניות לחוד ומציאות לחוד - קרם היה, חלב היה, אבל שמנת מתוקה לא, ותסכימו איתי שבמזג אוויר החורפי הזה אין לכם לב להוציא אותי החוצה... אז הלכתי על ציפוי שוקולדי רגיל שלא הכי מצא חן בעיניי אז ויתרתי.
למרות שמסתבר שבעבודה של בעלי מאוד אהבו אותו ואף אמרו שהוא נראה כמו עץ כריסמס אז....


אמרו שאני נראה כמו עץ כריסמס...




ארוזים לעבודה של הבעל...



עכשיו אתם תנסו ותגידו לי איך יצא לכם!

ולסיום אתם חייבים חייבים לראות את ה"פרסומת" הזו ל-ג'וי קרפעלך - שהעלו ליוטיוב "ילדי ריטלין" - היא קורעת!!!!


אהבתם את הפוסט??? אתם לא רוצים לפספס אף פוסט - עשו לייק לדף פייסבוק שלי
רוצים לקבל פוסטים ישירות למייל??? הצטרפו ממש פה מצד ימין למעלה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה