30.3.15

בורמוואלוס (המצה בריי הבולגרי)

כן אני חצי בולגריה, כשהייתי קטנה הייתי נשארת לישון אחרי ליל הסדר אצל סבא וסבתא. אני וכל הבני דודים. היינו ממתינים לבוקר, שם במטבח סבתא היתה מרטיבה, שוברת, מקשקשת ביצים...והריחות...אוי ריחות. סבא משה ז"ל היה כבר יושב לשולחן ומזרז אותה. הוא היה מקבל ערימה של בורמוואלוס בוזק טון וחצי סוכר וזולל. אני מהאסכולה של הקוטג', לא מחבבת מתוק בבורמוואלוס שלי. והיום אני בקושי אוכלת מצות אבל לבורמוואלוס יש כיבה אחרת. אוי סבא סבא הגעגועים...

אז איך מכינים?
קודם כל בקערה משרים 6 מצות בחלב למשך 4 דקות לפחות.
סוחטים ומפוררים לקערה אחרת.
מקשקשים 3 ביצים.
ומוסיפים מעט מלח (אם אוהבים מתוק אז מוותרים).

הצעה לשדרוג - הכניסו לבלילה 3 כפות פסטו. יוצא טעים ונותן קצת עניין.
זהו!
פשוט נכון? עכשיו נשאר רק לערבב היטב ובעזרת שתי כפות יוצקים למחבת עם שמן או.... כמוני משדרגים למחבת פנקייק ואז זה נראה יפה.
בתאבון!





רגיל
עם פסטו

בתאבון :)


אהבתם את הפוסט??? אתם לא רוצים לפספס אף פוסט - עשו לייק לדף הפייסבוק שלי
רוצים לקבל פוסטים ישירות למייל? הצטרפו ממש פה מצד ימין למעלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה