27.3.17

קניידלך קליל ומהיר



אין כמו קניידלך! זה המאכל האהוב עלי בפסח (וגם כל השנה... כשאני חולה אני אוהבת לאכול מרק עוף עם קניידלך).
אגלה לכם סוד - פסח הוא החג האהוב עלי מהילדות, נו מה זה החופש הכי ארוך (עכשיו שאני אמא ל-3 אז אולי קצת פחות כייף עניין הופש...אבל...). אגב אני אוהבת את פסח לא בגלל המצות אלא למרות המצות...
כשבעלי מכין לי את המרק כשאני חולה הוא מכין לי משקית כלשהי אבל תכלס האמת הסיבה היחידה להכין לבד היא - המחיר, במחיר של קופסה אחת אפשר להכין 2 סירים ולא לשכוח שזה Home Made.
עוד סיבה להכין את המתכון הוא קליל וטעים ויש כל מיני דרכים לגוון ולצאת מגניבים בערב חג...!

אז מה צריך?
1 כוס קמח מצה.
1/4 כוס שמן קנולה.
3 ביצים.
1 כוס מים רותחים.
מלח פלפל.


איך מכינים?
בקערה גדולה נערבל את הביצים (כמה שיותר נערבל ככה הקניידלך יהיו קלילים יותר).
נוסיף שמן, קמח מצה, מלח פלפל ובסוף את המים.
נערבב היטב וניתן לזה "לנוח" כ-5 דקות.
במקביל נכין מרק עוף (אמרתי מתכון קליל - אז סיר עם מים רותחים 2 כפות גדושות מרק עוף וזהו).
כאשר המרק רותח נכין כופתאות ונזרוק למרק כמה דקות וזה מוכן.

בתאבון!
אה... וחג שמח (וכשר?)




נקודות לגיוון
להוסיף לתערובת פטרוזיליה טרייה קצוצה או בעצם כל תבלין שבא לכם - תתפרעו!
להוסיף שום - והרבה, נותן טוויס מפתיע, על הריח אני כבר לא מתחייבת (תירוץ טוב להתחמק מהנשיקות של הדודות...!).

** למען הסר ספק אני אוהבת את דודותי.. **


אהבתם את הפוסט??? אתם לא רוצים לפספס אף פוסט - עשו לייק לדף הפייסבוק שלי
רוצים לקבל פוסטים ישירות למייל? הצטרפו ממש פה מצד ימין למעלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה